Organisaatiosi tarina ja viesti kiinnostaa, kerro se hänelle

Organisaatiosi tarina ja viesti kiinnostaa, kerro se hänelle

Laadukkailla kotisivuilla tarina ja viesti kiinnostaa

Kotisivuilla voidaan kertoa organisaation perimmäinen merkitys, kuten mikä on organisaatiosi olemassaolon tarkoitus tai viestiä arkisesti kyseisen viikon ruokalistasta lounasravintolassa.

Organisaatiosi sisäinen viestintä on johtamista

Kotisivuilla olevalla organisaation tarinalla viestit tiimeillesi, mikä on yhteinen päämäärä jonka eteen teemme organisaatiossa työtä. Laadukkailla kotisivuilla voit viestiä tiimien merkityksen tärkeydestä, organisaatiosi päämäärien saavuttamisessa.

Organisaatiosi ulkoinen viestintä on myyntiä ja markkinointia

Organisaation tarina kotisivuilla, on yksi keskeinen osa hyvien työntekijöiden haussa. Varsinkin nuorille on tärkeää työpaikkaa valittaessa organisaation kiinnostava ja houkutteleva tarina, joka löytyy helposti kotisivuilta ja jossa kerrotaan organisaation olemassaolon syvempi tarkoitus. Kotisivuilla markkinoidulla hyvällä tarinalla organisaatiosi olemassaolon tarkoituksesta, saat hankittua parempia ja motivoituneempia työntekijöitä. Maksimaalinen voitontavoittelu ei enää riitä menestyvän yrityksen tarinaksi vaan vaaditaan jotain syvällisempää tarkoitusta jopa intohimoa jonkin olemassa olevan ongelman ratkaisuun.
Kotisivuilla voidaan myydä ja markkinoida kiinnostavasti tuotteita, palveluja tai vaikka elämän tapaa, tyyliä tai uutta näkemystä ajatella asioista. Kotisivujen ulkoasulla markkinoit organisaatiotasi ehkä sillä ainoalla tavalla, jonka ihminen organisaatiostasi visuaalisesti ja toiminnallisesti saa kokea. Haluatko että kotisivut näyttävät pitsihuvila tyyppiseltä taideteokselta joka on hieman hankala käytännön askareissa mutta mielenkiintoisen yksilöllinen vai että kotisivusi näyttävät funkkistyyppiseltä rakennukselta joka on pelkistetyn selkeä, jossa kaikella mitä kotisivuilla näet on käytännön merkitys vai jotain näiden väliltä.
Kotisivut on organisaatiosi julkisivu ja käyntikortti sosiaalisessa mediassa, joten kotisivuihin kannattaa investoida. Vanhanaikaisilta näyttävät kotisivut eivät toimi nykyajassa ja antavat organisaatiosta huonon kuva. Hakukoneet eivät näytä vanhanaikaisia kotisivuja hakutuloksissa korkealla. Kotisivujen tulee näkyä hyvin mobiililaitteissa, jotta ihmiset löytävät kotisivuille ja niiden sisältöä ylipäätään luetaan ja seurataan.

Hyvä tarina myy

Vanha viisaus on, että hyvä tarina myy. Kerro organisaatiosi tarina laadukkailla kotisivuilla.

 

TareIT